środa, 29 sierpnia 2012

Przygotowania do wyjazdu ;)

Cześć :)


Piszę chyba ostatnią notkę z Polski na tym blogu :) Godzina wyjazdu zbliża się wielkimi krokami. W niedzielę   skończyłem swoją karierę organisty w Chmielowie, pożegnałem się właściwie z większością osób, jestem spakowany i gotowy na nowe wyzwania :)



Muszę się pochwalić, że z racji moich osiągnięć, min. stypendialnych zostałem wyróżniony przez władze gminy i jutro o godzinie 12.00 mam otrzyma nagrodę burmistrza Miasta i Gminy Nowa Dęba za bardzo dobre wyniki w nauce. Ciekawi mnie bardzo, jak ta nagroda będzie wyglądać :)



Na pewno napiszę Wam, jak jest w Wielkiej Brytanii, jak wygląda system nauczania, dzień w szkole, oraz wszystko, co uda się mi zaobserwować. Byłbym uradowany, gdyby dzięki temu blogowi, ktoś zechciał zgłosić się do programu stypendialnego. Jestem skory do każdej pomocy w załatwianiu formalności, bo wiem, że to nie takie łatwe. Mam nadzieję, że przyczynię się przynajmniej w małym stopniu do zwiększenia zainteresowania stypendiami, bo najgorsze, co może by - to niewiedza o możliwościach, jakie się przed nami otwierają :) 



Trzymajcie się :)




1 komentarz: