niedziela, 12 stycznia 2014

Co nowego...

Cześć :)

Dzisiaj nie mam jakiegoś specjalnego tematu na posta, więc opowiem po prostu co nowego u mnie słychać.

Zacznę może od tego, że w tym roku dostałem nowy pokój. W ogóle to dostałem również nową pozycję - Deputy Head of House z czym wiąże się mieszkanie w specjalnym korytarzu wraz z innymi prefektami i wychowawcą. Nie powiem, sympatycznie jest. Jest to największy pokój jaki można dostać, wygodny, 2 łóżka, duża szafa, tylko trochę zimno, bo jest on w starej części szkoły i okna nie są ocieplane. Załączam kilka fotek:


Jedyny w całym domu mam 2 łóżka :D
 


 



I widok z okna :)



Korytarz


 
Nie ma to jak mieć wychowawcę za sąsiada :D


 Nawet mamy żelazko :D
 

 

Co jeszcze Wam opowiem... Jestem w trakcie egzaminów próbnych. W czwartek miałem jeden, jeszcze czekają mnie 2: we wtorek i w czwartek. Mam nadzieje, że pójdą dobrze. Odezwę się w czwartek albo w piątek bo będę miał wolne i opowiem Wam dokładnie jak wyglądają moje przedmioty w tym roku i może mi jeszcze coś ciekawego wpadnie do głowy. Na razie pozdrawiam.

Trzymajcie się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz