sobota, 14 lipca 2012

Drugie stypendium

Cześć :)

Dzisiaj opowiem Wam kilka, właściwie to niewiele słów o drugim stypendium, które otrzymałem, a mianowicie był to projekt stypendialny pn. "Program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych z terenu województwa podkarpackiego w roku szkolnym 2010/2011."

Podczas składania dokumentów miałem już pewne doświadczenie z roku ubiegłego, zatem wiedziałem co i jak. Nowym opiekunem, z racji odejścia ze szkoły Pani Justyny została Pani Jola.

Warunki były identyczne, jak rok wcześniej. Miałem tylko więcej roboty, bo Pani Jola nałożyła na mnie obowiązek samodzielnego wypisywania wniosków i innych dokumentów. Ale cóż, bez pracy nie ma kołaczy.

Opłaciło się brać udział. Jestem tylko zdziwiony, że tak mało osób z regionu zgłosiło się do tego programu. Wertowałem statystyki, dlatego się na ten temat wypowiadam. Jednak nikt z moich znajomych tej nagrody nie otrzymał, co więcej, nawet nie podjął próby jej uzyskania.

Fundusze przeznaczyłem na zakup teleskopu, mikroskopu, drukarki laserowej, chorałów organowych i wielu, wielu innych pomocy naukowych. Szczególnym szacunkiem darzę chorał organowy "Droga do Nieba", który jest niewątpliwie jednym z najlepszych opracowań pieśni liturgicznych w tabulaturze organowej.

Z tej okazji napisano o mnie kilka słów w internecie, jak chcecie to zerknijcie :)


Na dzisiaj tyle, trzymajcie się :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz