sobota, 7 lipca 2012

Pierwsze stypendium

Cześć :)

Postanowiłem napisać dzisiaj kilka słów o moim pierwszym stypendium, które otrzymałem w roku szkolnym 2009/2010. Mowa o projekcie pn. "Program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych z terenu województwa podkarpackiego w roku szkolnym 2009/2010". 

Właściwie to osobą, która to stypendium odkryła, przedstawiła mi i pomogła w realizacji jest Pani Justyna, moja ówczesna wychowawczyni, której jestem niezmiernie wdzięczny za wszelką okazaną mi w tym okresie pomoc. To dzięki niej w dużej mierze udało się wykonać założone w umowie o przyznanie stypendium działania. Bardzo serdecznie jej za to dziękuję.

Warunkiem przyznania pomocy była średnia opiewająca na przynajmniej 4.0 z trzech wybranych przedmiotów ścisłych i technicznych. 

Co do samych działań to na samym wstępie muszę zaznaczyć, że stypendium nie polegało na otrzymaniu pieniędzy i wydaniu ich na co się chciało. Moje koleżanki najchętniej nakupiłyby ciuchów, ale niestety. Ja musiałem skupić się na tym, czego ta nagroda dotyczyła, a mianowicie przedmiotów ścisłych i technicznych. 

Pieniądze otrzymałem gdzieś pod koniec czerwca. Wydałem je na nowego laptopa, Dell Studio 1558 - bardzo fajna maszyna. Resztę z tego, co zostało przeznaczyłem na wyjazd do Muzeum Powstania Warszawskiego, w Warszawie, kurs szybkiego czytania oraz pomoce naukowe w postaci książek i przyborów. Polecam muzeum oraz kurs. Na prawdę warto. W późniejszym terminie opiszę Wam dokładnie na czym to "szybkie czytanie" polega. 

Na dzisiaj tyle, trzymajcie się :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz