niedziela, 28 października 2012

Odpowiedz na komentarz

Cześć :) 

Dawno się nie odzywałem, ale na prawdę nie miałem czasu. Dzisiaj postanowiłem usiąść i odpowiedzieć na pytanie, które zadał Mirek pod moim ostatnim postem. To biorę się za odpowiadanie :)

Witam,
czy możesz opisać jak wygląda aktualnie nauka w New Hall. Napisałeś o trzech przedmiotach, zatem po powrocie do Polski, aby kontynuować naukę w II klasie LO należy zdać kilka różnic programowych i to dosyć ciężkich. Jak twoje plany dalszych studiów prawniczych, zmierzasz pozostać na II rok w New Hall i następnie podjąć studia prawnicze w Wielkiej Brytanii, czy wracasz do kraju?
Podobno jedzenie w szkole nie jest najsmaczniejsze? 
Ogłoszono nowy program stypendialny do GB na rok szkolny 2013/2014. Twoje informacje z całą pewnością przydadzą się kandydatom starającym się o stypendia.
Pozdrawiam Mirek 


Co do powrotu do Polski, to tak wiem, że trzeba zdawać dosyć ciężkie testy, szczególnie fizyka, biologia... blee. Na szczęście, jeżeli masz oceny wyższe niż C i chęć pozostania na drugi to szkołą jest bardzo chętna na przedłużenie stypendium. Wiem to od samej Pani Dyrektor, także bez obaw. 

Co do moich planów to na razie nie jestem w stu procentach zdecydowany. New Hall otwiera drogę na najlepsze uniwersytety świata, więc wybór na prawdę nie jest prosty. To sobie zostawię na przyszły rok, bo teraz to się skupiam aby jak najlepiej przetrwać ten pierwszy rok :)

Co do jedzenia... no frykasy jakieś to to nie są. Ale da się żyć bez chodzenia głodnym. Na szczęście, jak już jest na prawdę źle to zawsze zostaje kuchnia w Campion House, gdzie zawsze i bezproblemowo można coś przekąsić :) 

Mam nadzieję, że to pomoże, bo głównym celem mojego bloga jest promocja programów stypendialnych, gdyż są one wielką pomocą dla uczniów; nikt z nas nie powinien obawiać się wziąć udział, skorzystać z takiej  szansy, która może odwrócić życie do góry nogami ( oczywiście na lepsze :) )

Na dzisiaj tyle, dziękuję Mirkowi za to pytanie ;)

Trzymajcie się :)

          

2 komentarze:

  1. Normalnie wielbię Cię za to, że prowadzisz tego bloga!
    Dzięki Tobie mam przynajmniej okazje spróbować się zgłosić.
    Cieszę się, że nie dowiedziałam się o tym tak jak Ty 11 grudnia, bo mam jeszcze te 15 dni, aby poprawić coś w szkole.
    Byłabym wdzięczna, abyś miej więcej określił jaką miałeś średnią przewidywalną na semestr jak się zgłaszałeś... bo się zastanawiam pod tym względem czy mam jakąś szansę... Liceum i te sprawy dały trochę w kość ;x
    Jeszcze raz dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co mnie wielbić :) Zaniedbałem go niestety, ale to się zmieni za tydzień, gdy wrócę na święta; troszkę go 'podrasuję' :)
    Jaką miałem średnią... 5.0 :D Jeżeli masz wyższą niż 4 to masz szansę :)
    Nie ma za co xd jakbyś miała jakieś pytania to śmiało pisz, na wszystko chętnie odpowiem. Mój e mail: vonzych@interia.pl :)
    W razie pytań i wątpliwości pisz, chętnie pomogę :) Potrzeba nam tu młodych, zdolnych Polaków :D
    Do zobaczenia we Wrześniu :D

    OdpowiedzUsuń