wtorek, 8 stycznia 2013

Po długiej przerwie :)


Cześć :)

Po ponad dwóch miesiącach nieobecności postanowiłem powrócić do pisania tego bloga :) Dlaczego? Po pierwsze widzę, że jest on przydatny. Kilka osób miało z niego pożytek w życiu, a przecież to było moim nadrzędnym celem. Po drugie dostałem kilka pochwał za  informacje, które tu są i mimo braku czasu wracam do pisania :)

---

"O wiele lepiej jest odważyć się na osiąganie wielkich celów, radować się dużymi sukcesami, nawet jeżeli na drodze do tego ponieśliśmy wiele porażek, niż ustawić się w szeregu niewymagających wiele od siebie ludzi. Ludzi, którzy nigdy nie doznają ani wielkich radości, ani wielkich porażek, ponieważ żyją w szarej strefie, w której ani porażek ani zwycięstw nie ma."

                                        Theodore Roosevelt



Dostałem dzisiaj sms-em ten świetny cytat. Uważam go za najlepszy, jaki do tej pory gdziekolwiek widziałem. Jak wiele w nim prawdy... Jak on pasuje do mnie :)

Za ten duży cel i duże osiągnięcie mogę uznać stypendium. Jakoś nigdy specjalnie nie marzyłem o tym, żeby gdzieś wyjechać do szkoły. Ambicja była taka - Górnik albo Jachowicz w Tarnobrzegu. Niemniej jednak - liceum, profil humanistyczny. Kto by pomyślał jeszcze rok temu, że takie coś się mi uda uzyskać..
Wiecie dlaczego tyle osiągnąłem? Jestem już po szkole podstawowej i po gimnazjum, więc mogę się pochełpić i powiedzieć prawdę: ciężko pracowałem.

Tata uświadomił mi kiedyś, jak byłem mały bardzo ważną rzecz. Gdy wyjeżdżał w delegację do Katowic, jakoś niespecjalnie mi to odpowiadało. Wtedy rzekł do mnie, że bez ciężkiej pracy nie ma pieniążków. To zdanie zapamiętam na zawsze. W swoim życiu jako tako nie kieruję się majętnościami.. Ciężka praca jest dobra na wszystko, ale najważniejsza jest dla sukcesu :)

Jasno i otwarcie Wam powiem: Jeżeli nie staracie się, nie robicie czegoś ponad, nie jesteście aktywni i pracowici - nie osiągniecie sukcesu. Ważne jest wyrobić w sobie wewnętrzną motywację, która pomoże w osiąganiu celu. Dla wielu osób może to być dobra praca, czy dostatnie życie. Dla mnie, celem w edukacji jest samodoskonalenie.

Dla wielu osób może się to wydawać dziwne, ale ja lubię wiedzieć wszystko o wszystkim. Mam taką wewnętrzną chęć do poznania całego świata. Wiem, że to jest niemożliwe, ale wiedza jest dla mnie bardzo ważna.

Każda motywacja może być ważna i przydatna do osiągnięcia celu. Najważniejsze jest dążenie do swojego celu i nie rezygnowanie ze swoich marzeń. Ważne jest postawienie jasnego i wielkiego celu, a następnie małymi kroczkami dążyć do jego realizacji.

Pamiętajcie, że tylko ciężka praca i odpowiednia motywacja są niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

Postaram się pisać jakieś notki tematyczne, ale dobrze by było, żebyście zostawili w komentarzach jakieś ciekawe tematy, na które mógłbym się wypowiedzieć :) 

Trzymajcie się ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz