czwartek, 31 lipca 2014

Wyjatkowy post

Cześć :)



Dzisiaj notka będzie szczególna, bo będę odpowiadał na szczególne pytanie, które dostałem w komentarzu wczoraj. Jeszcze w tym tygodniu postaram się wstawić notkę, którą już mam prawie gotową. 



WOW. 



Właśnie pochłonęłam Twojego bloga od samego początku i aż cisnęło mi sie na usta "Ty szczęściarzu!" - ale wiem że byłoby to w stosunku do Ciebie co najmniej obraźliwe. Na wszystko zasłużyłeś ciężką pracą i absolutnie Cię za to podziwiam.


Sama mam jeszcze sporo czasu do ubiegania się o stypendium (ze 2 lata), ale już poważnie o tym myślę i wykorzystam ten czas najlepiej jak potrafię na przygotowanie się - spokojnie podszlifuję angielski i rozwinę zainteresowania (ocen chyba nie muszę mając już teraz średnią 5,23). NIEWAŻNE. Przepraszam za męczenie osobistymi sprawami :)



Przechodząc do sedna, dwa pytania: 


1) Z jakich przedmiotów wybierałeś te na które będziesz uczęszczać?


2) Jak wygląda sprawa uniformów? Obowiązkowe/nie?

3) Zajęcia dodatkowe: sama gram na skrzypcach (pozdrawiam kolegę muzyka :D) i bardzo zastanawia mnie możliwość związanych z nimi zajęć. Istnieje może orkiestra? Jeśli nie, pomieszczenie gdzie można w spokoju ćwiczyć (obawiam się trochę reakcji współlokatorki na moje ewentualne [żebym tylko się dostała!] "skrzypienie")?

4) Wracając do zajęć dodatkowych, jak szeroka jest oferta? Są zarówno naukowe jak i sportowe? Jestem trochę niespokojnym duchem więc potrzebuję zawsze wypełnić każdą wolną sekundę życia xD 



Cóż, przepraszam za ilość pytań, jeszcze raz gratuluję Ci w pełni zasłużonych sukcesów i dziękuję za prowadzenie tego niesamowicie przydatnego bloga :)





Pozdrawiam, 


Marta 



Cześć Marta



Jeszcze nikt nie zaczął komentarza w ten sposób; jest mi ogromnie miło, że jestem podziwiany, bo to na prawdę daje kopa do motywacji. Z drugiej strony to i ja Cię podziwiam, że byłaś w stanie to wszystko na raz przeczytać, bo nawet ja się na to nie odważyłem jeszcze. :D Co do szczęścia..... na na pewno miało ono wkład, mniejszy czy większy, w to, co udało się mi do tej pory osiągnąć. Czy to szczęście to jest palec Boży, czy zwykły zbieg okoliczności.... na to pytanie ciężko odpowiedzieć :) 



Uwierz mi, nigdy nie jest za wcześnie na przygotowania - im wcześniej coś zaczniesz, tym lepszy osiągniesz rezultat, więc na prawdę miło jest mi słyszeć, że zamierzasz wziąć się za to na poważnie - kibicuję z całych sił! Taka średnia to wielkie osiągnięcie, gratuluję! Pokazuje to systematyczność i ambicje - bardzo wartościowe cechy. Z miłą chęcią dowiem się więcej na temat Twoich postępów i tych, jak to ujęłaś "prywatnych spraw" (oczywiście edukacyjnych :D) więc nie krępuj się pisać do mnie, jak i każdy kto myśli o stypendium, na mój adres: vonzych@interia.pl 



Co do sedna sprawy:


1) Przedmiotów jest wiele, załączam dokument, który otrzymałem ze szkoły, który opisuje dokładnie wszystkie przedmioty, co wybrać jeżeli chce się studiować określony kierunek itp. W poprzednich komentarzach miałem już to pytanie, więc teraz mogę śmiało odesłać do tego pliku w celu rozwiania wszelkich wątpliwości, mianowicie czego oczekiwać po wybranych przedmiotach i jak je wybierać. 








2) Uniformy są obowiązkowe w każdej szkole: u nas jest to ciemny garnitur dla chłopaków, a dla dziewczyn ciemna spódnica lub spodnie i marynarka. 




3) Pozdrawiam koleżankę :D MASA zajęć z muzyki. Orkiestra, chór, zespoły muzyczne. Mamy cały apartament muzyczny z mnóstwem pokoi do ćwiczenia. Można ćwiczyć w kaplicy, na zewnątrz, lub w specjalnych pokojach - możliwości jest wiele.



4) Zajęcia dodatkowe też mam..... ooo znalazłem. wrzucę link do strony szkoły, gdzie wszystko jest ciekawie opisane ;) 






Ależ nie masz za co przepraszać! Masz szczęście, bo notkę poświęcam tylko Twojemu pytaniu :D jest mi niezmiernie miło, że blog się przydaje - po to on jest. Wszystkich zachęcam do komentowania co chcielibyście abym opublikował, czego nie wiecie, w czym potrzebujecie pomocy. A na razie oczekujcie nowych postów ;)

Trzymajcie się 

1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękuję za błyskawiczną i szczegółową odpowiedź :) Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę.

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń